Procura

InglêsAspectos linguísticos - linguistic aspects


EXERCÍCIOS - Exercício 3

  • (CEPERJ 2015)

Questions 21 through 35 address existing theories of English teaching. Read them and mark the correct alternative.
“Scaffolding” (Nuttall, 1996, p.36) is a process that “focus on enabling students to develop”. In “Teaching Reading Skills in a Foreign Language”, Nuttall suggests some steps to promote this process. The alternative that presents one of these steps is:


A) probing

B) summarizing

C) testing

D) repeating

E) translating


Próximo:
EXERCÍCIOS - Exercício 4

Vamos para o Anterior: Exercício 2

Tente Este: Exercício 2

Primeiro: Exercício 1

VOLTAR ao índice: Inglês






Cadastre-se e ganhe o primeiro capítulo do livro.
+
((ts_substr_ig=0.00ms))((ts_substr_id=1.44ms))((ts_substr_m2=0.00ms))((ts_substr_p2=0.52ms))((ts_substr_c=0.45ms))((ts_substr_im=3.04ms))
((total= 5ms))